niedziela, 3 marca 2013

O autorce bloga...


Witam smakowicie!

Kocham gotować od.... ZAWSZE!
Pierwsze kroki w kuchni stawiałam mając zaledwie kilka lat, dzielnie asystując mojej Mamie. Wtedy gotowanie było dla mnie świetną zabawą, po której późniejsze sprzątanie zajmowało kolejne pół dnia...
W wieku przedszkolnym sama przygotowywałam moje pierwsze dania - do dzisiaj moi Rodzice ze śmiechem wspominają pyszną kanapkę z wszystkim, co znalazłam w lodówce oraz... gumą do żucia w roli głównej!
Od czasów gimnazjum pichcę potrawy bardziej zjadliwe, ku wielkiej radości mojej rodzinki oraz.. wiecznie głodnych kolegów...
Pomysł na założenie bloga pojawił się wraz z rozwojem mojej drugiej pasji - fotografii cyfrowej oraz wsparciem moich Przyjaciół - za co bardzo im dziękuję!

Prywatnie jestem prawnikiem, od ponad dziesięciu lat Wrocławianką i szczęśliwą córką najwspanialszych Rodziców świata - Marii i Stefana.

Od niedawna mam w kuchni małego, uroczego pomocnika - synka Jasia. 

Serdecznie zapraszam do lektury mojego bloga!

Zuza Witek 


               Zielona Patelka w wieku 2 i 4 lat... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz