piątek, 14 czerwca 2013

Jogurt z domowym muesli i musem miętowo - truskawkowym

Nareszcie! Sezon truskawkowy w pełni! 
Lubicie te czerwone, niebiańskie owoce tak samo jak ja?  Tak? - W takim razie zapraszam na przysmak dla smakoszy polskich truskawek, aromatycznej świeżej mięty, muesli oraz smacznie podanych jogurtów.
Na zachętę dodam, że przygotowanie tego zdrowego drugiego śniadania lub podwieczorku jest tak proste, że trudne nazwać je przepisem... :) 

Składniki na jedną, pyszną miseczkę:
- 200g jogurtu naturalnego (ja wykorzystałam swój własny, domowy - naturalny z lekką nutką truskawkową - przepis znajdziesz TUTAJ)
- 12 pysznych truskawek
- 1 kiwi
- garść świeżej mięty
- ulubiona mieszanka muesli (ja wykorzystałam: płatki żytnie, zarodki pszenne, siemię lniane, otręby pszenne, zmielone orzechy włoskie) 


Przygotowanie:
1. Truskawki dokładnie myjemy, usuwamy szypułki. Siedem z nich miksujemy wraz z kilkoma listkami świeżej mięty na gładką, jednolitą masę. Kiwi obieramy, kroimy w kosteczkę.
2. Do miseczki przelewamy jogurt, układamy na nim kawałki kiwi oraz pokrojonych pięciu truskawek. Jogurt polewamy masą miętowo-truskawkową. Całość posypujemy mieszanką muesli.
3. Dekorujemy listkami mięty, podajemy schłodzone.



2 komentarze:

  1. Uwielbiam polaczenie truskawek i miety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggie - w sam raz na ciepłe popołudnia :) Na pewno świetnie smakuje!

    OdpowiedzUsuń